Barion Pixel

Figyelem! Wahl rendelések esetében 1-2 nap plusz átfutási idő várható

Gyakran Ismétlődő Kérdések

Elakdtál a vásrálás során? Valamiben bizonytalan vagy? Kérdezz bátran tőlünk, vagy olvasd el a gyakran feltett kérdéseket, hátha más is már kérdezte előtted.

Általános

Ebben a szekcióban megválaszoljuk a leggyakrabban feltett általános kérdéseiteket.

💸 Milyen módokon fizethetek?

Az általad rendelt termékeket kifizetheted:

  • Bankkártyával/Apple Pay-jel (Stripe)
  • Közvetlen banki átutalással a számlaszámunkra 
    (Kedvezményezett neve: Onyx Partners Kft. 
    Számlaszáma: 10700378-74638329-51200002
    IBAN: HU76107003787463832951200002
    SWIFT/BIC: CIBHHUHB 
    Közlemény: a rendelésed száma), 
  • Paypal-al
  • Utánvéttel, a GLS futárnál készpénzben illetve bankkártyával 

Amennyiben a személyes átvétet preferálod, 

  • Miskolcon a Barber Shop Miskolc üzletében (3525 Miskolc Széchenyi u. 4), vagy 
  • Budapesten a Selected by Klippers-ben (1132 BP Csanády u. 16) készpénzzel is átveheted a csomagodat. 

Az átvételi pontok nyitvatartási idejét az oldalunkon megtalálod.

💳 Részletfizetési lehetőség van?

Igen! 100.000 Ft érték vásárlás felett, maximum 700.000 Ft-ig, 30% önerő befizetésével 4 hónapos kamat- és költségmentes részletfizetési lehetőséget biztosítunk, aminek az előfeltétele az, hogy a  gyors online előbírálatunk sikeresen zárult.

🎁 Kapható ajándékutalvány?

Igen. Vagy fizikai formájában a megadott címre kiküldjük az ajándékutalványt, vagy e-mail-ben kapja meg a címzett kuponkód formájában. Míg ez utóbbi nem kerül extra költségbe, az előbbi verziónál a postaköltség felszámolásra kerül. 

💈 Lehetne az üzletemben mini Klippers Store?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és közösen kitaláljuk, hogy az ötlet és a megvalósítás működőképes-e.

⏱️ Selected-be foglalhatok itt időpontot?

A Selected-be az alábbi foglalási linken: kattints ide vagy a +36301202520 telefonszámon kérhetsz időpontot. 

🤔 Tud valaki tanácsot adni termékválasztáshoz?

Vedd fel velünk a kapcsolatot! Kiterjedt ügyfélkörünk és velünk kapcsolatban álló barber-ek közt biztos lesz olyan, aki használja a számodra érdekes terméket, és első kézből tudunk neked véleményt/tanácsot adni pro és kontra. 

💬 Mikor van ügyfélszolgálat?

Telefonon munkanapokon 9-14 közt érsz el minket. Ha nem tudtuk fogadni a hívásodat, mi fogunk téged keresni. Emailben, instagramon, online chatben pedig lehetőségeinkhez képest a leghamarabb válaszolunk. Előfordulhat, hogy különböző okok miatt elmarad a válaszüzenet, ilyenkor légyszíves emlékeztess minket!

Szállítás & Visszaküldés

Ebben a szekcióban megválaszoljuk a szállítás és visszaküldésre leggyakrabban feltett kérdéseiteket.

📦 Mikor ér hozzám a csomag? 

Az esetek döntő többségében a délelőtt leadott rendeléseket aznap átadjuk a GLS futárnak. Azonban előfordulhat, hogy hozzánk is késve érkezik meg egy-egy beígért szállítmány, vagy a külső raktárunkban található az egyik termék, vagy hibázik a készlet kezelő rendszerünk. Ebben az esetben telefonon vagy emailben felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a további lehetőségekről.

🚚 Kivel szállíttattok?

Kül-és belföldön egyaránt a GLS szállít gyorsasága, megbízhatósága miatt.

🛍️ Hol vehető át személyesen a rendelésem?

Miskolcon a Barber Shop Miskolc városháztéri üzletében (Széchenyi István út 4.), vagy Budapesten a Selected by Klippers üzletében (1132 Budapest, Csanády utca 16.), nyitvatartási időben. Az üzletek készletelérhetőségét a weboldalunkon megtalálod. Amennyiben a budapesti üzletünkben szeretnél olyan terméket átvenni, ami ott nincs készleten, keresd ügyfélszolgálatunkat.

💇 Már dolgoztam a géppel, de nem tetszik, visszaveszitek?

Használt gépeket, ollókat, egyéb olyan termékeket, melyek higiéniai besorolásúak, sajnos nem áll módunkban visszavásárolni.

Hibás gépet a hivatalos szerviz közreműködésével javítunk, esetleg cserélünk, ennek menetét lásd a lentebb "Szervíz és javításban".

↪️ Csere, visszáru?

Akkor van lehetőség termékeket kicserélni vagy az árát visszaigényelni, ha azok bontatlan és sértetlen állapotban visszajutottad hozzánk.

Rendelés

Ebben a szekcióban megválaszoljuk a rendelésre leggyakrabban feltett kérdéseiteket.

💔 Mi a teendő, ha sérült/hiányos a csomag?

Mindenekelőtt légyszíves tájékoztass minket sérült csomag esetén lehetőleg emailben, melyben leírod, hogy mit tapasztaltál, pár fényképpel szemléltetve. Sajnos előfordul, hogy rakodás vagy kiszállítás közben baja esik a doboznak vagy tartalmának. Ebben az esetben küldünk másik terméket, neked nincs más teendőd. Ha pedig véletlenül valami kimaradt a rendelésedből a leggondosabb csomagolás és feldolgozás ellenére is, akkor mi a lehető leghamarabb pótoljuk neked. 

🏷️ Mik a feltételei annak, hogy én is szakmai kedvezményben részesüljek?
  • A) Érvényes regisztráció az oldalunkon
  • B) Legyen saját szalonod! (ezt elég egy instagram profillal igazolnod)

Ha magadra ismersz ezekben a feltételekben, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@klippers.hu email címen!

Frequently asked question

Use this text to answer questions in as much detail as possible for your customers.

Frequently asked question

Use this text to answer questions in as much detail as possible for your customers.

Termékek

Ebben a szekcióban megválaszoljuk a termékekre leggyakrabban feltett kérdéseiteket.

⏰ Mikor lesz újra elérhető egy bizonyos termék?

Nem tudunk pontos információval szolgálni, ugyanis ez termékenként nagyon elétrő lehet.Iratkozz fel hírlevelünkre és kövesd be az instagram csatornánkat, hogy azonnal értesülj új készletek információkról!

🎫 Eredetik a termékek?

Minden olyan termékünk eredeti, melynek logója, márkája, csomagolásán egy bizonyos márkajelzés fel van tüntetbe, kül -és belföldi hivatalos nagykereskedésektől, vagy egyenesen a gyártótól kapjuk őket. 

A kivételt azok az utángyártott termékek képezik, azonban ezek adatlapján az “utángyártott, nem gyári eredeti” megjegyzés szerepel, illetve nem látható rajtuk a korrekt márkajelzés. Ilyen lehet például a BaByliss vagy Andis gépekre való szövegezésben is megjelölt, utángyártott vágófej vagy fólia. 

⛓️‍💥 Elromlott a termék, mi a teendő?

Nézd meg, hogy garanciális-e még?!
Segítünk:

  • 10.000 Ft és 100.000 Ft érték között 1 év jótállás
  • 100.000 Ft és 250.000 Ft érték között 2 év jótállás

Amennyiben igen, vedd fel velünk a kapcsolatot weboldalunkon

⚒️ Szerviz és javítás hogy történik?

A terméket el kell juttatni az adott márka magyarországi szervizpartneréhez, ahol alaposan kivizsgálják a panaszt. Ha a meghibásodott rész javítható, akkor javítják, ha nem szervizelhető, kicserélik. Szervizeléshez a következőket készítsd elő:

  • számla, amit az érintett termék vásárlásakor tőlünk email formájában kaptál (amennyiben nem találod a profilom/rendeléseim menüpont alatt vissza tudod keresni). Lehetőleg kinyomtatva helyezd bele a dobozba
  • jótállási jegy, amit nyomtatott formában kaptál a rendelésed mellé (amennyiben nincs meg, ne ess pánikba, a számla fontosabb)
  • rövid, de pontos hibaleírás, (amit akár kézzel is megírhatsz) ha pedig a hiba nagyon specifikus, javasoljuk készíts róla fotót vagy videót,  amit juttass el szintén a szerviz részére
  • elérhetőséged, ugyan is, ha kész a javítandó géped, a szerviz téged fog keresni
✂️ Mizutani olló élezés

Küldd el az ollódat hozzánk, lehetőleg gondosan becsomagolva, hogy szállítás közben ne sérülhessen.

Címünk:
ONYX Partners Kft.
3530 Miskolc, Rákóczi Ferenc út 12. 1/1.
info@klippers.hu
+36-30/124-00-85

Miután megkaptuk továbbítjuk a hivatalos németországi Mizutani élező műhelybe, ahol gondosan megélezik, garancia vesztés nélkül.

NE éleztesd sehol máshol! Azonnali jótállás elvesztéssel jár, és javíthatatlanul sérülhet az ollód!

Az élezés költséggel járhat, ami árfolyam és egyéb tényezők függvényében 12-20.000 Ft körüli összeget emészhet fel.Az élkopás egy természetes elhasználódási folyamat minden napi használat mellett.

🪮 Miért jobb a kerámia, meddig bírja?

A kerámia penge működés közben halkabb és kevésbé melegszik, mint fém társai. Hátrányaként említhető, hogy fokozottabban kopik, azonban ezt kompenzálja sokkal kedvezőbb vételára. 

🤑 Miért ilyen drága a Ruger/STMNT/Mizutani, stb?

Ebben az iparágban a magasabb ár tükrözni fogja a magasabb minőséget. 

Wax-ok, kozmetikumok esetében biztosak lehetünk benne, hogy az alaposan kifejlesztett és felhasznált alapanyagok kitűnőek, fejlesztésükben pedig olyan szakemberek vesznek részt, akik maguk is szakmánk magas szintű képviselői.

A Mizutani ollókat a mai napig manufaktúraként, Japánban kézzel állítják össze, anyaghasználata, precizitása és tartóssága pedig össze sem hasonítható egy olcsóbb márka termékével.

Nem kaptál választ kérdésedre?

Tedd fel nekünk! Mi segítünk!